wtorek, 29 października 2013

Piękna Złota Polska Jesień

Hei Hei 



Dzisiejsza pogoda jest po prostu przepiękna, temperatura wynosi 21°C.  Dzisiejszy outfit jest poświęcony ciepłym dniom. Kiedy jest taka piękna pogoda ma się ochotę wyjść na zdjęcia lub spacer ale w końcu nie ma się czasu i nic nie można zrobić. Ja ostatnio próbuję tak organizować czas abym mogła wszędzie i zawsze jak ktoś do mnie zadzwoni wyjść. Często mamy takie ciepłe słoneczne dni "Piękną Wiosnę Mamy Tej Jesieni" 
to takie tegoroczne motto większości moich znajomych. Często mam ochotę rzucić to wszystko i gdzieś wyjechać (oczywiście chcę tam zabrać tych którzy motywują mnie do pisania postów-również was drodzy HEJTERZY). A tak wygląda nasza jesień:











  1 Jesienne Drzewo!!!

A pomyśleć że posta zaczęłam pisać w Niedzielę a dziś go dodaję XD.
Czy tylko ja tak myślę że jesień ma taki ŚWIĄTECZNY nastrój???
Przypominam wam o filmikach i o propozycjach.
Może ktoś ma ochotę na wspólny spacerek (zdjęcia)?
I już nie wiem co dopisać...
Dobranoc oraz Miłej Środy
Jula

2 komentarze:

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting