niedziela, 3 listopada 2013

Wiewióra

Hei moi kochani!



Dziś zastanawiam się czy nie zrobić coś w stylu "podsumowanie miesiąca- rozdanie dla osób które często odwiedzają mojego bloga" i kontaktuje się z wami mailowo lub piszecie wiadomość na fan-page.

Pierwszy  filmik pojawi się najprawdopodobniej na początku zimy lub gdy spadnie śnieg.

Dziś jest pierwszy post który pisze bez przerw oraz zastanowienia  i jest zaplanowany.
Prawdopodobnie co piątek,sobotę lub niedzielę będą takie ważne ogłoszenia na blogu.
Podane informacje mogą się zmienić w najbliższym czasie.





Większość blogerek pisze o "Halloween" ja osobiście nigdy nie obchodziłam tego "święta" i obchodzić nie będę. Kiedy 1.11 byłam na cmentarzu wszystkie lampki tak pięknie się paliły i było tak pięknie że nie chciałam wracać do domu.


Wczoraj byłam z Julią na zdjęciach jednak nic nie wypaliło i mam trochę inne zdjęcia niż zwykle.






Taka słodziutka ta wiewióra była przy moim bloku :)


Podsumowanie miesiąca = nagrody rzeczowe - kontakt mailowy

Widzimy się na Instagramie dajcie Follow.
Trzymajcie się 
Buśki
Pa,Pa





1 komentarz:

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting