niedziela, 20 października 2013

It's a Beautiful Day

Hej moi kochani!!

Więc tak nie długo możecie się spodziewać na moim blogu filmiku "ulubieńcy miesiąca". Chciała bym spróbować jak on wyjdzie,jeżeli będzie jakoś źle nie będzie dalszej części z tej serii. Jak wspominałam w jednym poście piszcie w komentarzach jakie chcecie filmiki,ja wybiorę 4 lub 5 z nich i zrobię ankietę (na pasku bocznym) i tam będziecie również głosować który ma się pojawić jako pierwszy,drugi... Będzie też ankieta dotycząca filmiku "ulubieńcy miesiąca"-czy ma się ukazać lub nie.

Teraz w szkole jest coraz więcej nauki i nie za bardzo mam czas i ochotę na pisanie posta i wychodzenie za znajomymi. Wtorek był to jedyny taki dzień kiedy było luźno w szkole i poszłam z koleżankami do "Promenady",ale i tak nie było mnie przez 2 tygodnie w szkole i dziś przy przerabianiu zdjęć przepisywałam zaszyty i gadałam na video czacie z Julią.

Zabawa? nie mam czasu na wyluzowanie,np: dziś kartkówka z historii i przyrody jutro test z niemieckiego i kartkówka z matematyki w środę wypracowanie z polskiego i poprawa dyktanda... Tak mniej więcej wygląda normalny dzień w mojej szkole. W tygodniu możecie się czasami spodziewać posta  ale nie obiecuję że zawsze będą w tygodniu.

Dzisiejszy post miał być krótki ale bardzo się rozpisałam na temat różnych pierdołek i miał być na temat dzisiejszego pięknego oraz ciepłego dnia. Ale napiszę i dodam zdjęcia z dzisiaj.

Więc tak dzisiejszy dzień był po prostu Beautiful. Była prze piękna pogoda temperatura chyba sięgała 20°C.
Dziś było cudownie,dzień był cudowny. Jak zaczynałam pisać posta 20.10.2013 o 14:30 było jasno i ciepło a teraz leje deszcz... Czemu już jutro trzeba iść do szkoły? Czemu weekend był tak krótki? Jednak ja cieszę się że szkoła już się zaczyna i trzeba się uczyć wcale nie jest tak trudno jak wszyscy mówią. Już zobaczę się z koleżankami i resztą klasy. Zostawiam was ze zdjęciami i więcej się nie rozpisuję :)








Dobranoc,kolorowych snów
Jula

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia *.* Uwierz mi,ja mam więcej nauki.Jednak 1gimnazjum to trochę trudniej.Zapraszam do mnie: http://lipinska770.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nakrencaj filmików nie nadajesz się do tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie nie jesteś anonimowy masz swój numerek ip. Nie masz prawa mi rozkazywać anonimku. Jak jesteś taki ostry to się ujawnij a nie piszesz z anonima...

      Usuń

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting