niedziela, 13 października 2013

Past Months



Cześć Kochani!

Jak wskazuje nagłówek "Past Months" dodam prę zdjęć których nie miałam okazji dodać.

Więc tak :
  • Czego brakuje Ci na blogu?
  • Jaki mam nagrać filmik?
  • Macie jakieś pytania?
  • Podajcie 4 propozycje na filmik,a ja zrobię ankietę i tam będziecie głosować
  • Jakie chcecie konkursy?
  • Czy podoba ci się blog?
  • Jaki ma mieć ogólnie wygląd blog?
  • Wszystko piszcie w komentarzach.













  •  W Wilanowie były ławki z głowami psów



    Pozdrawiam cieplutko 
    Jula


    2 komentarze:

    1. Według mnie może powinnaś częściej pisać.
      Dodawać większe zdjęcia, ale tak ogólnie to świetnie się sprawujesz ;**

      Zapraszam do mnie ♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Mi się twój blog bardzo podoba.Niczego mi tutaj nie brakuje,wszystko jest świetne.Bloguj dalej tak jak blogujesz,masz do tego talent. < 3 Zapraszam do mnie jak chcesz: http://lipinska770.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

    Go Hejting Go Hejting