niedziela, 8 grudnia 2013

Pada śnieg,pada śnieg dzwonią dzwonki sań - czyli za co kocham zimę

Ho,ho,ho :)



Cześć Miśki jak wam mija Grudzień??? Mi zarąbiście. Mieliśmy Mikołajki klasowe i dostałam od Michaliny (czyt. Misi) bransoletkę z ćwiekami oraz świąteczny lizak,ja miałam Zuzę i kupiłam jej smerfa (czyt. Smerfetkę). Jak wam minęły mikołajki??? Wczoraj byłam na Starym Mieście było tam zaświecenie Nowego Świata i Choinki na Starówce. Mam kilka zdjęć które mam nadzieję że się wam spodobają.












Jak tam u was??? U mnie pada śnieg i zapewne pojawi się w końcu filmik moje plany na zimę oraz filmik na dworze. Także miłego wieczoru i powodzenia w szkole :)

Buzi,Pa Pa <3 ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia *.* Fajna notka,nie mogę się doczekać filmików. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach taka piękna warszawa :> i ty również :P . Pytałaś się mnie czy robię rzeczy na zamówienie oczywiście że tak wystarczy napisać maila na Modelingofjoannas.@gmail.com ;))))

    OdpowiedzUsuń

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting