sobota, 23 listopada 2013

Długa przerwa-problemy techniczne blogger.com

Hej,hej

Na wstępie przepraszam was za tak długą przerwę w blogowaniu ale niestety ciągle mam jakieś problemy z blogger'em-kiedy publikuję post on mi się usuwa, zgrywam zdjęcia na blogger'a a on ich nie wykrywa...


Post miał być parę tygodni temu ale nie miałam weny i nie miałam z kim zrobić zdjęć. Ale 3 tygodnie temu byłam z mamą i Cziką-suczką na zdjęciach.

Teraz słucham na You-Tube Justin Bieber "Heartberaker" i Rudimental "Waiting All Night". Oglądaliście Rozmowy w Toku z Polskimi Justin'ami Bieber'ami??? Ja oglądałam.

To zostawiam was ze zdjęciami.










Pamiętajcie niedługo podsumowanie miesiąca-nagrody rzeczowe dla czytelników 
Miłego wieczoru 
Jula

5 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :*
    Obserwujemy ?
    Ja już jeśli tak napisz mi to w komentarzu na moim blogu :
    beautybydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. *.* Śliczne zdjęcia i piesek. :* Zapraszam do mnie: http://lipinska770.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Ładne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde jakaś ty fotogeniczna :P

    OdpowiedzUsuń

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting