wtorek, 24 grudnia 2013

Święta oraz Nowy Rok

Hej,hej

Już dziś Wigilia!! Karpik zjedzony?? Ja osobiście nie jadam karpia i na święta jem łososia. 

A co do sylwestra to spędzam go na skype z innymi Beliebers i będę wtedy pisać posta. Nie wiele z was wie że miałam kupić sobie bilet na film ale nie chciałam powiedzieć jaki jest to film Believe Movie ale już nie wiem czy w ogóle pójdę bo jeszcze nie mam biletu. No ale mówi się trudno jak tak się stanie.

Miałam pomysł że na nowy rok wyślę wam kartki z życzeniami więc jeśli chcecie to możecie mi na e-mail wysyłać adres (mail w zakładce kontakt). 





To wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku
Jula


1 komentarz:

  1. Ja też nie jem karpia :3 Również życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting