sobota, 15 lutego 2014

3,2,1 Ferie..........

Dobry wieczór :)

13.02 w mojej szkole odbyła się dyskoteka dla mnie czas na pożegnanie się z klasą na ferie i okazja do pomysłów na walentynki.Oczywiście nie obyło się od foci i śmiechu.

Wczoraj były walentynki (dla mnie Walę Tynki xD),spędziłam je w domu. Nie dostałam żadnej walentynki i pewnie nie dostanę (nigdy).

A dzisiaj wybrałam się na sesję w plenerze z Julią. Zaczęły nam się ferie (pozdrawiam tych którzy je właśnie skończyli i zaczynają). Jak na tą dziwną porę roku jesień-zima-wiosna jest strasznie ciepło.

























Tak wygląda u nas pogoda ;)
bluza-cropp 
końcówki włosów-kreda do włosów z cropp
Miłych snów
Jula

1 komentarz:

  1. U mnie też bardzo ciepło i również zaczęłam już ferie.Śliczne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń

Czekam sobie na wasze hejciki ale czy odważysz pisać bez anonima???

Go Hejting Go Hejting